Mikaela Neuman

Mikaela Neuman tar uppdrag som projektledare/konsult inom HR-området som kompetensutveckling, kompetensprofilering, Employer Branding,  Talent Management, utbildning, introduktionsprogram, coaching eller där fokus ligger på att utveckla medarbetare i verksamheten.

Mikaela har jobbat med HR-projektledning, ordnat utbildningar och föreläsningar, själv undervisat och föreläst samt profilerat kunskap för konsulter inom IT-branschen hos de stora bolagen. Med en bakgrund inom kommunikation, försäljning och projektledning, har Mikaela drivit kreativa projekt och events kopplat till resultat. Pionjärsföretag med entreprenörsanda och nytänkande verksamheter där allt ska byggas upp från början, har varit en gemensam nämnare i Mikaelas bas, liksom kontakten med människor.

Mikaela har bred erfarenhet av HR-projektledning, distribution, transporter, stora events, projektledning, reklambyrå, IT-konsulter, försäljning av produkter och tjänster, e-handel, utbildning och coaching.

Omgivningen ser henne som en engagerad relationsbyggare, kreativ och drivande med en förmåga att bygga förtroende, lyfta och entusiasmera andra. Mikaela är även kontorsansvarig på Sevenco där hon arbetar med inköp, administration och marknadsföring.

Kontakta Mikaela Neuman på 070 9183 762 | Epost | LinkedIn